Masz stare treści na blogu? Zobacz jak je wypromować, 5 zasad pisania artykułów dla copywritera, Real Time Marketing! – Czym jest?
Jak rozwijać blog internetowy, wykorzystując wcześniej dodane teksty?
Prowadzenie blogu internetowego to ciężka praca, w którą należy włożyć wiele kreatywności i wysiłku. Aby dany blog był ciekawy i interesujący przez cały czas trzeba pracować nad nim na bieżąco wciąć ukazując światu nowe i ciekawe treści. Ale czy zawsze teksty muszą być zupełnie nowe? Otóż nie do końca. Co raz więcej mówi się bowiem o świetnym rozwiązaniu, a mianowicie recyklingu tekstów. Jest to metoda bardzo ciekawa, a przede wszystkim wygodna, która polega głównie na wykorzystywaniu zebranych dotychczas danych, aktualizowaniu tekstów i urozmaicaniu artykułów.
źródło: https://blog.seosklep24.pl
5 zasad pisania artykułów dla copywritera
Jeśli marzy Ci się kariera copywritera, to koniecznie powinieneś zapoznać się z kilkoma ogólnie przyjętymi regułami tworzenia treści, dzięki którym popełnisz mniej błędów, a tym samym zaimponujesz swoim zleceniodawcom. Wystarczy zapoznać się z naszymi wskazówkami, by następnie wykorzystać je na swój sposób podczas pisania artykułów różnego rodzaju.
Zanim jednak wczytasz się w poniższe zasady dla copywriterów, musisz wiedzieć, że są one wyłącznie sugestiami, które należy traktować poważnie, ale jednocześnie umieć dostosować je do swojej sytuacji. Jak przystało na prawdziwego autora treści online – kieruj się przede wszystkim własnym instynktem twórczym, by Twoje teksty brzmiały naturalnie i sprawdziły się w konkretnych zleceniach.
źródło: https://advist.pl
Czym jest Real Time Marketing?
Szukasz pomysłu, jak wypromować markę, o której jeszcze nikt nie słyszał? Chcesz przyciągnąć nowych fanów, zwiększyć rozpoznawalność, a nawet i sprzedaż usług lub produktu? Real Time Marketing pomoże Ci zaistnieć w Sieci, ale zanim go skutecznie wykorzystasz, musisz poznać parę zasad, jakie nim rządzą.
„Marketing czasu rzeczywistego” polega na szybkim reagowaniu na bieżące wydarzenia, które dzieją się lokalnie lub globalnie oraz wykorzystywaniu ich w swoich kampaniach reklamowych. Ważny jest przy tym kontekst, odniesienie takiej kreacji reklamowej do firmy, marki bądź ściślej: konkretnego produktu, jaki chcemy promować.
źródło: https://advist.pl