Prosty i intuicyjny sposób na zarabianie! – Dołącz do LeadStar
LeadStar to platforma na której możesz zarabiać poprzez promocje ofert różnych instytucji finansowych, pozafinansowych a także gier internetowych, zakupów czy ofert telekomunikacyjnych.
Proces zarabiania możesz rozpocząć zaraz po potwierdzeniu swego adresu e-mail w linku aktywacyjnym. Po aktywacji (trwa około 2 dni) promuj produkty, które Cię interesują na platformie lub Program Partnerski LeadStar.pl
Otrzymasz wysokie prowizje za zaakceptowane wnioski, w takich modelach rozliczeniowych jak: CPL, CPA, CPS, CPL + CPS, CPA + CPS
Wypracowane przez siebie środki, możesz wypłacić na swoje konto bankowe już od 1 zł.
Zalety LeadStar:
- intuicyjny i nowoczesny panel (wraz z wersją mobilną), który można dostosować do swoich potrzeb,
- możliwość negocjacji stawek przy dużym i jakościowym ruchu,
- dostęp do Katalogu programów, w którym obecnie znajduje się ponad 300 kampanii finansowych, telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych, zakupowych i innych (także mailingi) w kilku modelach rozliczeniowych (CPL, CPA, CPS, CPC oraz hybrydy),
- specjalna zakładka, w której wyszczególnione są dodatkowo programy z korzyściami dla klientów,
- realne stawki i rzetelne rozliczenia – walidacja zgodna z raportem reklamodawcy,
- wypłata prowizji od 1 zł w dowolnym momencie lub automatyczna wypłata zlecana w ostatnim dniu danego miesiąca,
- pieniądze na koncie partnera w kolejnym dniu roboczym liczonym od momentu zlecenia wypłaty w panelu (osoby fizyczne) lub nawet w ciągu 2-3 dni roboczych w przypadku firm,
- Program Polecający – 5% od każdego poleconego partnera, na stałe, bez maksymalnych limitów,
- Promocja Urodzinowa – dodatkowe 5% prowizji w dniu urodzin lub rocznicy założenia firmy,
- profesjonalne wsparcie techniczne i Opiekun Programu z wieloletnim doświadczeniem,
- wiele kanałów komunikacji: systemowe wiadomości w panelu, czat, mail, skype, telefon – często poza godzinami pracy biura,
- poradniki dla początkujących, np. o tym jak zarabiać, jak korzystać z narzędzi, jak rozliczać się z Urzędem Skarbowym,
- cotygodniowe oraz comiesięczne akcje promocyjne z wyższą stawką dla wybranych produktów,
- dostęp do statystyk kampanii, a także statystyk poszczególnych kreacji reklamowych (np. banneru 300×250) z możliwością wyeksportowania do plików CSV/XML/HTML,
- szczegółowe rozliczenia (bieżące informacje o rozliczonych w danym dniu kampaniach),
- możliwość śledzenia większości kampanii – na bieżąco pokazują się złożone wnioski w 99% kampanii (w pozostałych są kliknięcia, a leady pojawiają się bezpośrednio po wgraniu raportów przez zespół LeadStar.pl, czyli co kilka dni),
- narzędzia tworzone dla wydawców (widgety, linki symboliczne, pule kreacji, chmury linków, API),
- w pełni konfigurowalne (ponad 50 parametrów) i doskonale zoptymalizowane strony partnerskie (do wyboru aż 6 domen), dostosowane do urządzeń mobilnych,
- możliwość dokładnego śledzenia źródła działań poprzez obsługę do dwóch EPI w linkach i narzędziach,
- możliwość wysyłania wiadomości z poziomu panelu LeadStar do swoich poleconych partnerów wraz z możliwością ich oznaczania dla łatwego identyfikowania,
- automatyczna podmiana kreacji bannerowych na stronach partnera (jeśli reklamodawca dostarczy nam bannery o tej samej wielkości, a wydawca korzysta z kodów html), – w przypadku wyłączenia kampanii użytkownik kierowany jest na podstronę z 1-3 innymi
ofertami, które promuje wydawca (oczywiście z prowizją naliczaną na konto partnera).
Wyróżnia nas również to, że mamy aktywny kontakt z naszymi wydawcami, posiadamy własną grupę na facebooku przeznaczoną dla naszych wydawców, jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje ze strony naszych wydawców i w przeciwieństwie do innych bierzemy je
pod uwagę – wiele zmian w naszym panelu podyktowanych było sugestiami naszych wydawców (np. wysyłanie wiadomości do poleconych, rankingi, poradniki, narzędzia, czy strony produktowe dla partnerów). 🙂
Opublikuj komentarz