LeadStar to platforma na której możesz zarabiać poprzez promocje ofert różnych instytucji finansowych, pozafinansowych a także gier internetowych, zakupów czy ofert telekomunikacyjnych.

Proces zarabiania możesz rozpocząć zaraz po potwierdzeniu swego adresu e-mail w linku aktywacyjnym. Po aktywacji (trwa około 2 dni) promuj produkty, które Cię interesują na platformie lub Program Partnerski LeadStar.pl

Otrzymasz wysokie prowizje za zaakceptowane wnioski, w takich modelach rozliczeniowych jak: CPL, CPA, CPS, CPL + CPS, CPA + CPS

Wypracowane przez siebie środki, możesz wypłacić na swoje konto bankowe już od 1 zł.



Zalety LeadStar:


  • ​intuicyjny i nowoczesny panel​ (wraz z wersją mobilną), który można dostosować do swoich potrzeb,
  • ​możliwość negocjacji stawek​ przy dużym i jakościowym ruchu,
  • dostęp do Katalogu programów, w którym obecnie znajduje się ​ponad 300 kampanii finansowych, telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych, zakupowych i innych (także mailingi) w kilku modelach rozliczeniowych (CPL, CPA, CPS, CPC oraz ​hybrydy​),
  • specjalna zakładka, w której wyszczególnione są dodatkowo ​programy z korzyściami dla klientów​,
  • realne stawki i ​rzetelne rozliczenia​ – walidacja zgodna z raportem reklamodawcy,
  • ​wypłata prowizji od 1 zł​ w dowolnym momencie lub automatyczna wypłata zlecana w ostatnim dniu danego miesiąca,
  • ​pieniądze na koncie ​partnera ​w kolejnym dniu roboczym​ liczonym od momentu zlecenia wypłaty w panelu (osoby fizyczne) lub nawet w ciągu 2-3 dni roboczych w przypadku firm,
  • ​Program Polecający​ – 5% od każdego poleconego partnera, na stałe, bez maksymalnych limitów,
  • ​Promocja Urodzinowa​ – dodatkowe 5% prowizji w dniu urodzin lub rocznicy założenia firmy,
  • profesjonalne wsparcie techniczne i ​Opiekun Programu z wieloletnim doświadczeniem​,
  • ​wiele kanałów komunikacji​: systemowe wiadomości w panelu, czat, mail, skype, telefon – często poza godzinami pracy biura,
  • ​poradniki dla początkujących​, np. o tym jak zarabiać, jak korzystać z narzędzi, ​jak rozliczać się z Urzędem Skarbowym​,
  • cotygodniowe oraz comiesięczne ​akcje promocyjne​ z wyższą stawką dla wybranych produktów,
  • dostęp do statystyk kampanii, a także statystyk poszczególnych kreacji reklamowych (np. banneru 300×250) z możliwością wyeksportowania do plików CSV/XML/HTML,
  • szczegółowe rozliczenia (bieżące informacje o rozliczonych w danym dniu kampaniach),
  • możliwość śledzenia większości kampanii – na bieżąco pokazują się złożone wnioski w 99% kampanii (w pozostałych są kliknięcia, a leady pojawiają się bezpośrednio po wgraniu raportów przez zespół LeadStar.pl, czyli co kilka dni),
  • narzędzia tworzone dla wydawców (widgety, linki symboliczne, pule kreacji, chmury linków, API),
  • w pełni konfigurowalne (ponad 50 parametrów) i doskonale zoptymalizowane strony partnerskie (do wyboru aż 6 domen), dostosowane do urządzeń mobilnych,
  • możliwość dokładnego śledzenia źródła działań poprzez obsługę do dwóch EPI w linkach i narzędziach,
  • możliwość wysyłania wiadomości z poziomu panelu LeadStar do swoich poleconych partnerów wraz z możliwością ich oznaczania dla łatwego identyfikowania,
  • automatyczna podmiana kreacji bannerowych na stronach partnera (jeśli reklamodawca dostarczy nam bannery o tej samej wielkości, a wydawca korzysta z kodów html), – w przypadku wyłączenia kampanii użytkownik kierowany jest na podstronę z 1-3 innymi
    ofertami, które promuje wydawca (oczywiście z prowizją naliczaną na konto partnera).

Wyróżnia nas również to, że mamy aktywny kontakt z naszymi wydawcami, posiadamy własną grupę na facebooku przeznaczoną dla naszych wydawców, jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje ze strony naszych wydawców i w przeciwieństwie do innych bierzemy je
pod uwagę – wiele zmian w naszym panelu podyktowanych było sugestiami naszych wydawców (np. wysyłanie wiadomości do poleconych, rankingi, poradniki, narzędzia, czy strony produktowe dla partnerów). 🙂



Podziel się wpisem:
RSS20
Follow by Email
Facebook0
Facebook
YouTube293
YouTube
LinkedIn
Instagram