15 milionów użytkowników

14 - letnie doświadczenie w branży
11 mln produktów
18 tys.sklepów
25 mln ofert sklepowych

Tak w skrócie w połączeniu ze statystykami przedstawia się Ceneo. Platforma ta to tysiące sprawdzonych sklepów, miliony produktów w przystępnych cenach oraz baza opinii, która ułatwia wybór najkorzystniejszej oferty.

Ceneo.pl jest drugim co do wielkości serwisem e-commerce w Polsce, skupiającym ponad 18 000 sklepów internetowych. Codziennie ułatwia milionom użytkowników znalezienie produktów i atrakcyjnych ofert sklepowych.

Serwis powstał na bazie porównywarki cenowej. Obecnie pozwala użytkownikom nie tylko znaleźć produkt dostępny w różnych sklepach i porównać jego cenę, ale też zrobić zakupy w wielu sklepach za pomocą wirtualnego koszyka, czyli opcji KUP TERAZ.

Dodatkową, dobrą informacją dla osób które prowadzą własne strony, blogi, listy mailingowe czy Fanpage jest to, że Ceneo daje nam do dyspozycji swój program partnerski na którym możemy zarabiać.


W jaki sposób zarabiamy w Ceneo?


W przypadku gdy odesłany przez nas do Ceneo internauta wyszuka interesujący go produkt i trafi na stronę sklepu – już zarabiamy. Internauta nic za to nie płaci i nie kosztuje go to dużo wysiłku ani czasu. Dla przykładu poniżej stawki za kliknięcia w nasze kreacje.



Prowizje za skierowanie do sklepu Ceneo


  • 65% od przychodów Ceneo za przeklik/przejście na stronę sklepu – średnio 0,21 zł;
  • 65% od prowizji Ceneo za zakup na ich stronie
  • 10% prowizji drugiego poziomu

Jeżeli posiadamy witrynę z dużą ilością ruchu i przyłożymy się do promocji sklepu, to możemy uzyskać ciekawe efekty. Zakładając, że przekierujemy do Ceneo średnio 100 internautów dziennie, możemy zarobić 21 zł.

Ceneo jest przeznaczone zarówno dla pełnoletnich osób fizycznych jak i dla firm. Przedmiotem umowy jest oddanie przez partnera do dyspozycji Ceneo powierzchni na stronie www partnera. Umowa jest zawierana w formie elektronicznej na etapie rejestracji w programie.

Jedną z form promocji są linki tekstowe Można pisać np. recenzje artykułów i w dowolnym miejscu podlinkować słowo przekierowujące do produktów lub strony Ceneo.

Po rejestracji mamy dostęp do różnych banerów i linków. Rozliczenie odbywa się na zasadzie CPC ( CPC – cost per click – koszt za kliknięcie, w tym modelu merchant (reklamodawca np. sklep internetowy) płaci za każde przekierowanie na jego na stronę ), czyli dostajemy prowizje za samo kliknięcie.

 
 

Podziel się wpisem:
RSS20
Follow by Email
Facebook0
Facebook
YouTube293
YouTube
LinkedIn
Instagram