Reklama na LinkedInie bardziej konkurencyjna od Facebooka?



 
  
 

Nie trzeba być typowym przedsiębiorcą, aby szukać przestrzeni dla swoich reklam. Promujemy różne produkty, strony, programy partnerskie, projekty finansowe i szukamy na nie klientów w każdej branży, bez względu na status.

 
 

Jak się więc sprawdza reklama na LinkedInie, względem “króla sociali” Facebooka?


Z informacji które można znaleźć w sieci, liderami jeśli chodzi o reklamę w świecie online, nadal pozostają Google oraz Facebook. Być może z tym związane jest mniejsze zainteresowanie LinkedIn Ads, przez naszych polskich marketerów oraz właścicieli firm. Warto pamiętać też o tym, że portal ten nie jest już traktowany przez użytkowników jako źródło do znalezienia sobie pracy. Obecnie wielu specjalistów z różnych branż na LinkedIn, dzieli się sukcesami, dyskutuje i wymienia się swoimi przemyśleniami. Nie znajdziesz tu także dziwnych obrazków typu memy czy też rejestracji młodocianych użytkowników. Reklama w LinkedIn nie ma takiego przebicia jak na FB, ale…..to może być właśnie ta szansa. LinkedIn ma już około 2 mln użytkowników. Na portalu skupiają się specjaliści z różnych branż, jest więc szansa aby do nich dotrzeć.


Jak założyć konto reklamowe w LinkedIn?


W LinkedIn, podobnie jak na FB warto mieć założony swój prywatny profil oraz Fanpage. Jeżeli zdecydujesz się na poważniejsze działanie na platformie, wystarczy kliknąć zakładkę “Produkty” a następne “Utwórz stronę firmową”. W dalszej części należy utworzyć i skonfigurować konto reklamowe w zakładce “Reklama”. Do reklamobiorcy dotrzesz na 3 sposoby. Za pośrednictwem: treści sponsorowanych, reklamie tekstowej oraz sponsorowanym wiadomościom InMail.

 
GETALL
 

Jakie są koszta reklamy na LinkedIn?


Zacznijmy od metod rozliczeniowych. Obowiązują dwa: CPC (cost per click) oraz CMP (cost per mille). Biorąc pod uwagę minima jakie oferuje nam Zuckerberg, to reklama na LinkedIn nie jest tania. Najniższe “widełka” w budżecie dziennym w kampanii wizerunkowej to ok. 19,20 EUR a przy CPC to 5,15 EUR. Kto jednak nie spróbuje – nie będzie znał efektów.

źródło: https://lepszymarketing.pl

 
SupaInvest
 
Podziel się wpisem:
RSS
Follow by Email
Twitter
Visit Us
Follow Me
YouTube
YouTube
LinkedIn
Share
Instagram
0 0 vote
Article Rating