×

Reklama na LinkedInie bardziej konkurencyjna od Facebooka?

Reklama na LinkedInie bardziej konkurencyjna od Facebooka?

 
 


   
 

Nie trzeba być typowym przedsiębiorcą, aby szukać przestrzeni dla swoich reklam. Promujemy różne produkty, strony, programy partnerskie, projekty finansowe i szukamy na nie klientów w każdej branży, bez względu na status.

 
Kopalnie, Mining!
 

Jak się więc sprawdza reklama na LinkedInie, względem „króla sociali” Facebooka?


Z informacji które można znaleźć w sieci, liderami jeśli chodzi o reklamę w świecie online, nadal pozostają Google oraz Facebook. Być może z tym związane jest mniejsze zainteresowanie LinkedIn Ads, przez naszych polskich marketerów oraz właścicieli firm. Warto pamiętać też o tym, że portal ten nie jest już traktowany przez użytkowników jako źródło do znalezienia sobie pracy. Obecnie wielu specjalistów z różnych branż na LinkedIn, dzieli się sukcesami, dyskutuje i wymienia się swoimi przemyśleniami. Nie znajdziesz tu także dziwnych obrazków typu memy czy też rejestracji młodocianych użytkowników. Reklama w LinkedIn nie ma takiego przebicia jak na FB, ale…..to może być właśnie ta szansa. LinkedIn ma już około 2 mln użytkowników. Na portalu skupiają się specjaliści z różnych branż, jest więc szansa aby do nich dotrzeć.


Jak założyć konto reklamowe w LinkedIn?


W LinkedIn, podobnie jak na FB warto mieć założony swój prywatny profil oraz Fanpage. Jeżeli zdecydujesz się na poważniejsze działanie na platformie, wystarczy kliknąć zakładkę „Produkty” a następne „Utwórz stronę firmową”. W dalszej części należy utworzyć i skonfigurować konto reklamowe w zakładce „Reklama”. Do reklamobiorcy dotrzesz na 3 sposoby. Za pośrednictwem: treści sponsorowanych, reklamie tekstowej oraz sponsorowanym wiadomościom InMail.

 
GETALL
 

Jakie są koszta reklamy na LinkedIn?


Zacznijmy od metod rozliczeniowych. Obowiązują dwa: CPC (cost per click) oraz CMP (cost per mille). Biorąc pod uwagę minima jakie oferuje nam Zuckerberg, to reklama na LinkedIn nie jest tania. Najniższe „widełka” w budżecie dziennym w kampanii wizerunkowej to ok. 19,20 EUR a przy CPC to 5,15 EUR. Kto jednak nie spróbuje – nie będzie znał efektów.

źródło: https://lepszymarketing.pl

 
NEURATECH!
 
Pomóż w promocji Bloga. Udostępnij treść!
0 0 votes
Article Rating
 
AUVESTA
 

"Sama wiedza nie wystarczy, trzeba ją jeszcze stosować... Chęci nie wystarczą, trzeba działać." - Autorski blog o możliwościach jakie daje Nam Internet w kwestii technologii, innowacji oraz zarabiania online. Informacje zawarte na blogu e-pasywnezarabianie.pl oraz załącznikach oparte są na danych uzyskanych z ogólnie dostępnych źródeł, nie gwarantują osiągnięcia jakichkolwiek rezultatów i właściciel bloga e-pasywnezarabianie.pl nie ponosi odpowiedzialności za skutki powstałe w wyniku wykorzystania informacji tu zawartych. Publikowane są one w dobrej wierze i wyłącznie w ogólnych celach informacyjnych. Działania podejmowane przez czytelnika, odbywają się wyłącznie na jego własne ryzyko. Żaden z przedstawionych artykułów NIE daje GWARANCJI zysku ani odzyskania wpłaconych pieniędzy. Pieniądze te NIE są gwarantowane przez jakąkolwiek instytucję lub firmę. Dlatego też i ja nie gwarantuję Ci ani zysku ani odzyskania wkładu. Jeżeli blog przypadł Ci do gustu? Możesz go wesprzeć kilkoma Satoshi: 3HAa6DCoFdQDt2iiqBTS4dvhhGWaxtn8ZR

Subscribe
Powiadom o
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Informacje zwrotne w linii
Zobacz wszystkie komentarze
Don`t copy text!
0
Dołącz do dyskusji w tym pościex