Każde przedsięwzięcie, komercyjne czy społeczne, aby móc się powieść, musi nie tylko dotrzeć do odbiorców, ale również utrzymać ich przy sobie. Jest to powód, dla którego Twoja firma musi zaistnieć w mediach społecznościowych. Blog, Facebook, fora internetowa- są to narzędzia pozwalające na przywiązanie użytkownika do marki.

 

Zaangażowany internauta to internauta zdobyty

Sklepy internetowe często budują wirtualną przestrzeń społeczną wokół siebie za pomocą for internetowych, blogów oraz Fansite’ów na Facebooku.

Fora pozwalają użytkownikom na lepszą wymianę opinii między sobą niż system prostych komentarzy i w ten oto sposób bardziej angażują ich w pisanie choćby krótkich recenzji dotyczących oferowanych przedmiotów. Odpowiednio zarządzane forum z łatwością naprowadzi internautę poszukującego informacji o danym produkcie do sklepu, który zadbał, aby takie forum powstało. Fora motywują użytkowników i sprawiają, iż identyfikują się oni z obecną na nim społecznością. Co za tym idzie, są wiernymi klientami. Nie inaczej jest w przypadku inicjatyw społecznych, które nie są nastawione na komercyjny sukces. Forum otwiera bowiem drzwi do komunikacji społecznej.

 


 
 
 

Podziel się wpisem:
RSS20
Follow by Email
Facebook0
Facebook
Twitter20
Visit Us
YouTube295
YouTube
LinkedIn
Instagram