Masz swój produkt ale nie wiesz jak go sprzedać klientom?
Może ci się wydawać, że twoja firma nie odniesie żadnych korzyści z rozmów przychodzących. W końcu klienci zazwyczaj dzwonią wtedy, kiedy mają problem do rozwiązania. Z takich telefonów nie będzie żadnego zysku — myślisz. To błąd! W artylule podpowiadamy, jak przekonać klienta do zakupu, stosując sprawdzone metody psychologiczne.
Jak przekonać klienta do zakupu?
Sprawnie działający dział obsługi klienta wpływa na pozytywny wizerunek marki i buduje lojalność klientów. Klienci mogą zadzwonić do ciebie również z pytaniami dotyczącymi oferty. Wszystkie rozmowy dotyczące reklamacji, zapytań czy uwag da się tak pokierować, by zakończyły się sprzedażą. Chcesz zachęcić klienta do kupna? Musisz wiedzieć, jakich trików użyć. Oto kilka najlepszych!………….