Fanpage – Twoje narzędzie do pracy oraz zarabiania w sieci
Zaangażowanie naszych odbiorców jest bardzo ważne. Szczególnie w miejscu w którym dzielimy się swoją wiedzą, pracą, informacją oraz biznesem.
Czy chciałbyś mieć 5-10% konwersji zaangażowanych fanów w ruchu organicznym?!
Jak pewnie już wiesz posiadanie firmowego lub prywatnego fanpage na Facebooku ma wiele zalet. Wykorzystaj szeroki wachlarz możliwości w tym bezpłatnym tunelu komunikacyjnym
- Łatwy kontakt z klientem. Dzięki Facebookowi klienci w szybki i łatwy sposób mogą się z Tobą skontaktować.
- Rozwój komunikacji obustronnej: nadawca – odbiorca. Facebook ułatwia przekazywania informacji między klientem a firmą i odwrotnie.
- Wchodzenie w interakcje z odbiorcami. Prowadząc fanapage możesz rozmawiać z klientami tu i teraz.
- Szerokie możliwości informacyjne. Facebook to doskonały kanał informacyjny. Dzięki niemu z łatwością przekażesz odbiorcom każdy news.
- Kształtowanie grupy docelowej na podstawie danych zgromadzonych przez FB. Facebook gromadzi dane dotyczące m.in.: wieku, płci, miejsca zamieszkania, zainteresowań, polubień. Dzięki temu w szybki sposób skierujesz swoje komunikaty do wybranej grupy docelowej.
- Docieranie do rzeczywistych odbiorców. Prowadząc fanpage możesz poznać kim są Twoi klienci. Dzięki temu nie będziesz tracić czasu na kierowanie komunikatów do osób spoza kręgu zainteresowania Twoją działalnością.
- Budowanie wizerunku marki. Działając na FB tworzysz swoją markę, dajesz się poznać i polubić.
- Promowanie produktów, usług oraz wydarzeń. Facebook to doskonały kanał służący do promocji prowadzonych przez Ciebie działań.
- Szeroki zasięg. Fanpage dociera do znacznie szerszego grona odbiorców niż tradycyjny marketing. Dodatkowo możesz na bieżąco śledzić np. ile osób zobaczyło Twoją reklamę.
- Niskie koszty. Tradycyjny marketing jest znacznie droższy, a jego zasięg znacznie mniejszy.