Mamy wielki kryzys gospodarczy oraz finansowy, jednak takie ekstremalne sytuacje stwarzają okazję, która pokazuje, na ile sposobów można poprawić i rozwinąć obsługę klienta w celu uzyskania pozytywnych wrażeń i bezpieczeństwa.

Polska, dzięki firmie SelfMaker jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków urządzeń samoobsługowych, co może ograniczyć czas spędzany na bezpośrednim kontakcie z innymi, znacznie zmniejszając ryzyko rozprzestrzeniania się choroby.



Na stronach Forbes Polska czytamy:


„Przyspieszenie automatyzacji ma być jedną z kluczowych konsekwencji epidemii koronawirusa. Nasz polski, rodzimy rynek staje się miejscem w pełni zautomatyzowanego handlu. Handel ten znalazł się w awangardzie następnej fali zmian i wprowadza automatyczne kasy fiskalne na coraz większą skalę, w których klienci płacą za zakupy bez pomocy kasjerów. Przychody 20 największych sieci sprzedaży w Polsce, tylko w 2018 r., osiągnęły prawie 50 mld USD. Ten rynek zdecydowanie wkracza w złoty wiek samoobsługi ”.


Marek Wieteska, CEO SelfMaker dodaje:


„Projektujemy, budujemy i obsługujemy kioski w Polsce, ale dostarczamy je klientom na całym świecie. I tylko w 5% jesteśmy zależni od łańcucha dostaw, który obecnie wpływa na całą branżę.…okazuje się, że nie mogliśmy mieć lepszego czasu na selfevolution”.


Czy nie jest to dobra okazja aby przeliczyć , zastanowić i zainwestować w lepszą i bezpieczniejszą przyszłość?


 
STRZALKA
  
SELFMAKER
 
Podziel się wpisem:
RSS20
Follow by Email
Facebook0
Twitter20
Visit Us
Follow Me
YouTube0
YouTube
LinkedIn
Share
Instagram