Nowy wiek dla reklamy cyfrowej z Blockchain?

Nowy wiek dla reklamy cyfrowej z Blockchain?

Reklama stała się zasadniczą częścią promowania każdego rodzaju działalności. Świat reklamy wart jest miliardy dolarów i na pewno osiągnie 120 miliardów dolarów do 2021 roku w USA.

Każda firma bez względu na to co oferuje, nie może funkcjonować bez dotarcia do docelowej grupy odbiorców – i tutaj pojawiają się reklamy. Marki takie jak Google wykorzystują dane konsumenckie, które można wykorzystać do wysyłania kierowanych reklam do właściwych odbiorców.

Niestety istnieje kilka problemów które sprawiają że proces docierania do właściwej grupy odbiorców jest nieefektywny.


Już ponad 250 000 użytkowników korzysta z Presearch!

 
 

Obecnie prawie połowa całego ruchu reklamowego generowana jest przez roboty. Oznacza to, że nawet jeśli tak wiele marek płaci dużo pieniędzy aby dotrzeć do potencjalnych klientów, nie gwarantuje to że faktycznie dokonają sprzedaży na rzecz rzeczywistych, płacących klientów. Mimo że zasięg a nawet zaangażowanie generowane przez płatne reklamy może przekładać się na duże liczby przydatne kontakty są stosunkowo niskie.

Sytuację tę można naprawić tworząc platformy, które pozwolą firmom na indywidualne i bezpośrednie kierowanie na potencjalnych klientów. Zapewni to możliwość odfiltrowania botów i maksymalizacji sprzedaży. Blockchain i inteligentne kontrakty są świetnymi technologiami które bazują na takim systemie.

Blockchain to niezmienna cyfrowa księga, która przechowuje wszystkie transakcje przeprowadzane w obsługiwanej sieci. Zostało to już opisane jako wschodząca technologia która zakłóci funkcjonowanie kilku branż. Jest teraz jasne że marketing cyfrowy może być jedną z tych branż.

W ciągu ostatnich kilku lat, od czasu pojawienia się bitcoin, znacznie wzrósł szum wokół blockchainu, który stanowi podstawę większości kryptowalut. Istnieje już ponad 2000 kryptowalut z których każda ma własne unikalne zapotrzebowanie. Atrakcyjność blockchain tkwi w liczbie użytecznych aplikacji. W reklamie platforma blockchain byłaby w stanie kierować reklamy do użytkowników w swojej sieci, nie pozwalając na rozwój aktywności botów. Może również zmienić obecny świat reklamy czyniąc proces bardziej przejrzystym i prywatnym.

 

W jaki sposób Blockchain może być używany przez reklamodawców?

 

Blockchain może być wykorzystany do usprawnienia procesu wyświetlania reklam cyfrowych i wypłaty wydawcom a także dystrybutorom. Po wdrożeniu technologia może też ulepszyć następujące elementy:

Zapobieganie oszustwom

Zasób reklamowy nie może być w pełni wykorzystany poprzez oszustwa które są popełniane przez „ludzkie konta” oraz boty. Roboty zwykle są tworzone w celu przeszukiwania stron internetowych i wykonywania pomocnych zadań. Stały się też w dużej mierze medium do prowadzenia cyberprzestępczości.

Popularne platformy takie jak Twitter, gdzie reklama odgrywa ogromną rolę, zgłosiły problem z botami które aktywnie próbują zwalczyć.  Z ostatnich informacji już wiemy że Twitter zaczął planować wdrażanie technologii blockchain w rozwiązywaniu tego problemu.

 
 

Według raportu „Co się dzieje dalej: jak odwrócić rosnącą falę nadużyć reklamowych”, w raporcie z 2017 r. marża reklamowa spadła do 16,4 miliarda dolarów z globalnych wpływów z reklam w 2017 r. Niestety liczba ta może nadal rosnąć  jeśli nic nie zostanie zrobione aby naprawić tą sytuację. Istnieje kilka czynników, które sprawiają, że blockchain jest dobrze przystosowany do zapobiegania oszustwom:

    1.Niezmienność
2.Wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki zdecentralizowanemu trybowi działania, mechanizmom weryfikacji i szyfrowaniu.
3.Przejrzystość, ponieważ transakcje mogą być uwierzytelniane.

Ogólnie rzecz biorąc, systemy blockchain utrudniają popełnianie oszustw ponieważ transakcje są otwarte. Ponadto blockchain’a trudno jest s’hakować. Może to potencjalnie uratować reklamodawców i wydawców przed utratą milionowych, rocznych dochodów, chroniąc ich przed cyberprzestępczością.

 

Podziel się wpisem:
RSS20
Follow by Email
Facebook0
Facebook
Google+0
Google+
http://e-pasywnezarabianie.pl/nowy-wiek-dla-reklamy-cyfrowej-z-blockchain/
YouTube256
YouTube
LinkedIn
Instagram

About Author

Wiesław

"Sama wiedza nie wystarczy, trzeba ją jeszcze stosować... Chęci nie wystarczą, trzeba działać." - Autorski blog o możliwościach jakie daje Nam Internet w kwestii technologii, innowacji oraz zarabiania online. Blog przypadł Ci do gustu? Możesz go więc wesprzeć kilkoma Satoshi: 3HAa6DCoFdQDt2iiqBTS4dvhhGWaxtn8ZR Informacje zawarte na blogu e-pasywnezarabianie.pl oraz załącznikach oparte są na danych uzyskanych z ogólnie dostępnych źródeł , nie gwarantują osiągnięcia jakichkolwiek rezultatów i właściciel bloga nie ponosi odpowiedzialności za skutki powstałe w wyniku wykorzystania informacji zawartych na stronie.

WITAJ NA MOIM BLOGU

Prezentacja E-Pasywnych

Bądź na bieżąco. Otrzymuj nowe wpisy przez e-mail:

PROJEKT W KTÓRYM – DOMINUJĄ FINANSE

 
Dominant Finance
 

PROMOCJA, REKLAMA!

 
 

INFORMACJE BIZNESOWE NA TWÓJ E-MAIL

Zapisz sie



Twoje Imię:
Email:


GIEŁDY – KRYPTO

 
 

TOP PROJEKT

 
 

GIEŁDA BITBAY PARTNEREM

 
 

NARZĘDZIA DO E-MARKETINGU


 
DOMENYTV
 

Ciekawa Lektura

 
 

PORADY PRAWNE

„KRYPTO NJUS!”

 
 

INWESTYCJE – AKTYWA – ZABEZPIECZENIE

FAJNE – BO DARMOWE

O ryzyku

Z Kim E-Pasywni Współpracują? Zobacz poniżej


legiobiznes

kryptoholik


reklama

8 MOŻLIWOŚCI ZAROBKOWYCH W 1 FIRMIE


 

NEXUS

THE GCC GROUP – WIELOBRANŻOWA FIRMA Z POTENCJAŁEM

Tomasz Pawlik – Wywiad z Właścicielami Rockwall Investments

STATYSTYKI

Ilość Wizyt: 69639

Dzisiejsze Wizyty: 444

Użytkownicy Online: 3

Jestem też na......

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
Przeczytaj inne:
Farma miningu kryptowalut zasilana energią z elektrowni wodnej

W pobliżu Nowego Jorku powstanie kopalnia kryptowalut zasilana energią z elektrowni wodnej Kalifornijski holding DPW Holdings postanowił w tym celu...

Zamknij